Fotocredit:

Diskuter Stortingsprogram for 2017-2021

Nå er arbeidet med nytt nasjonalt arbeidsprogram for 2017-2021 for alvor i gang, og du har mulighet til å være med på å bestemme hva som skal stå i det.

september 10, 2016

Programkomiteen har lansert første utkast til programmet, og det er nå ute på høring hos medlemmer, lokallag og fylkeslag. Utkastet kan leses i sin helhet her.

Frogner MDG og Ullern MDG skal samarbeide og sende inn en felles høringsuttalelse til programkomitéen, og vil jobbe opp mot Oslo MDG for å påvirke høringsuttalelsen fra Oslo så mye som mulig. Jeg håper flest mulig vil være med på dette.

Delta i debatten
Hver mandag arrangerer Oslo MDG temamøter tilknyttet programprosessen. Her kan man få ideer og inspirasjon til å skrive egne innspill. Se arrangementer på Facebook-siden til Oslo MDG for nærmere informasjon.

Lokallaget arrangerer to enkle arbeidsmøter, hvor man kan komme for å lese, diskutere, skrive innspill eller finne andre å skrive med:
Torsdag 29. september, 17-19: https://www.facebook.com/events/1783577278556445/
Onsdag 5. oktober, 17-19: https://www.facebook.com/events/526967397510028/

Bidra med innspill
Send dine innspill til frogner@mdg.no innen 10. oktober. Ut fra forslagene lager styrene i Frogner MDG og Ullern MDG forslag til høringsuttalelse som vil behandles på et medlemsmøte den 20. oktober. Her har alle medlemmer i lokallagene stemmerett og mulighet til å komme med endringsforslag. Forslag til høringsuttalelse blir sendt ut i forkant av medlemsmøtet.

Send en e-post eller ring lokallagsleder Stian Bjørnøy på 984 76 040 om det er noe du lurer på!